Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ranger... Assassin... ?

4 posters

Go down

Ranger... Assassin... ? Empty Ranger... Assassin... ?

Poste  Mordi Søn Jun 01, 2008 2:22 am

Hey! Jeg trenger litt mer veiledning, forhåpentligvis fra folk som spiller allerede;

Hvilken class Rolling Eyes ?
Første tanke var Conqueror, det virket perfekt bounce !
Ikke den beste armoren, da måtte classen være well-drilled, men for så å finne ut at Conqueror = Paladin Suspect (På en måte)
Da stod det mellom Assassin, Guardian og Ranger?

Tips?
Innspill?

Mordi
Gjest


Til Toppen Go down

Ranger... Assassin... ? Empty Tip og inspill

Poste  Nixon Søn Jun 01, 2008 2:31 am

HEI TOMMY! Very Happy
Nixon
Nixon

Antall Innlegg : 13
Join date : 30.05.2008
Age : 31
Bosted : Sandnes

Til Toppen Go down

Ranger... Assassin... ? Empty Re: Ranger... Assassin... ?

Poste  ChillCh Man Jun 02, 2008 12:19 am

Assassin er veldig kult. Men da burde du kunne combosene godt du er ingenting uten dem hvis du er assassin. Dem dreper effektivt. Men dem tåler ikke så mye. Men tar veldig mye damange med stealth attack.

Ranger Da e det pil og bue som gjeld. Du burde få deg en god bue. Vet ikke så mye om dem. Men har blitt ganket av noen ranger ja : ). Pluss dem kan bruk det meste av våpen. Så er nok ikke et så dårlig valg.

Guardian: Beste tank etter min mening. Bruker alt av armor og tåler sinnsykt mye. Kan ta flere om gangen. Trur ikke det er noen ulemper med denne classen. Ikke som jeg vet i allefall.
ChillCh
ChillCh
Admin

Antall Innlegg : 106
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

http://unreal.niceboards.net

Til Toppen Go down

Ranger... Assassin... ? Empty Re: Ranger... Assassin... ?

Poste  Shirakawa Man Jun 02, 2008 9:19 am

Jeg er guardian, er helt fornøyd med vallget mitt. De har kule combos med grei damaage.. Armoret oh helsa deres er jo heller ikke noe å klager på... En kjempe bra class etter min mening!

Shirakawa

Antall Innlegg : 28
Join date : 14.05.2008

Til Toppen Go down

Ranger... Assassin... ? Empty Re: Ranger... Assassin... ?

Poste  Gogo Man Jun 02, 2008 9:37 am

Ja, jeg er da Ranger. Jeg er kjempe fornøyd med valget, fordi du tar en combo som gjør at fienden din går senere, og tar da comboer som gjør kjempe stor skade. De er ikke altfor dårlige i nærkamp, ettersom jeg har klart å drept en Guardian som var en level høyere enn meg i bare nærkamp, fordi rangeren har et par gode comboer i nærkamp også.
PS: En gang tok jeg en Conqueror som var 4 leveler høyere enn meg også, men da brukte jeg buen også, og skada halve livet hans. Razz
Gogo
Gogo

Antall Innlegg : 15
Join date : 25.05.2008
Bosted : Stavanger, Norway.

Til Toppen Go down

Ranger... Assassin... ? Empty Re: Ranger... Assassin... ?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet