Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

spørsmål til dere

Go down

spørsmål til dere Empty spørsmål til dere

Poste  Gjest Ons Jun 11, 2008 9:05 am

Hei! jeg har akkurat bestillt AoC og jeg har sjekket rundt på nettte på servere, og jeg er ikke helt sikker, jeg er den eneste som starter opp nært meg så har ingen å queste i lag med osv. så filmen deres på youtube så tenkte kanskje at jeg kunne få noen svar?

kan vilken som helst lvl joine? Question
er alt d som står sant? tongue Question
hva heter serveren og hvilken type er det? Question

E-Mail: ssp_cs@hotmail.com

jeg blir ganske sikkert å joine siden jeg ikke finner noen annen, i telleg er det norske spillere så Smile

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

spørsmål til dere Empty Re: spørsmål til dere

Poste  Wilhelmsen07 Ons Jun 11, 2008 12:05 pm

serveren er EU pvp "battlescar" jeg vet ikke helt det med lvl det får du snakke med chillch om. sån som jeg vet det er det lvl25

Og vi har et keep i guild cityen vår
Wilhelmsen07
Wilhelmsen07

Antall Innlegg : 42
Join date : 18.05.2008
Bosted : Kongsberg

Til Toppen Go down

spørsmål til dere Empty ahh

Poste  Gjest Ons Jun 11, 2008 12:10 pm

hvordan skal jeg få snakket med han da? noen sjanse for at du kan få han til å sjekke her? fårrestn bra gjort siden det bare kan være 9 byer i hver server Wink vist jeg husker rett? vel jeg får spillet sansyneligvis på lørdagen eller mandag så da starter nå jeg opp, får sikkert lvlet fort Smile jeg vet nå ikke hvordan server jeg skal ta da siden jeg er alene, men jeg tar vel bare battlescar da siden det høres bra ut XD menne jeg får sikkert fort nok lvl nok til å være med vist jeg holder kontakt?

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

spørsmål til dere Empty Re: spørsmål til dere

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet