Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Class hjelp

3 posters

Go down

Class hjelp Empty Class hjelp

Poste  SSP Ons Jun 11, 2008 3:57 pm

okey jeg tror jeg trenger stor hjelp til å velge class, jeg har spilt wow altfor lenge...er så fette gørr at d e støggt... spilt mye Rogue, mage og warrior, så noen forslag? har tenkt litt på assasin, men så lurer jeg også på Conqueror siden jeg er sånn mellee type spiller :/ assasin er jo det å, men tåler vel ikke så mye? likte rogue godt i wow da... noen forslag folkens? Question

SSP
Gjest


Til Toppen Go down

Class hjelp Empty Re: Class hjelp

Poste  Daflien Tor Jun 12, 2008 1:43 am

Barbarian er kanskje alternativet.. Skader insane max payne mye.. men tåler heller ikke så utrolig mye..
Guardian er en melee og har "heftig" (bra) armor.
Daflien
Daflien

Antall Innlegg : 33
Join date : 13.05.2008
Age : 32
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

Class hjelp Empty ja tenkte mg d

Poste  SSP Tor Jun 12, 2008 5:41 am

ja jeg sjekket litt rundt og kom fram til enten Guardian eller Ranger, har hørt at Ranger er nerfet? sant? I tilleg tror jeg ikke at jeg gidder å skyte får så å løpe agårde får så å springe etter dem vist di flykter. får det ikke enda så skal skjekke litt til, tror det blir Guardian uansett, men di kan ikke Duel wielde :/ barbarian kan jo det da... så at guilden deres trengte Guardians da Razz

SSP
Gjest


Til Toppen Go down

Class hjelp Empty Re: Class hjelp

Poste  Dark Dream Fre Jun 13, 2008 3:48 pm

Virker som d er mange som er/ vil bli rangere/assassin... nesten alle postene på forumet heter fks: Ranger eller assassin???
Men d er vel fordi alle rogue classene tar høy dmg. Jeg er ranger, digger å snike meg inn på folka (spesielt i pvp D) og drepe dem kjapt og enkelt før de rekker å løpe for livet... Men vis jeg sloss mot en serk class som tåler mye, fks soldier classene, så må nok jeg løpe, sette trap, gjømme meg, og sealthe.....

Tror nok denne guilden trenger mest noen tanks, noen DPS', og ikke minst healere...
Du får nesten velge hva du ska være selv, var hunter på wow så var veldig vant med å være ranged, hater å være healer, og liker ikke så godt å være melee... Ranger var seff d beste valget for meg Very Happy
Dark Dream
Dark Dream

Antall Innlegg : 14
Join date : 28.05.2008

Til Toppen Go down

Class hjelp Empty Re: Class hjelp

Poste  FIreTorp Fre Jun 13, 2008 3:55 pm

hehe, Ja Rouge har høy Dmg men ingen slår the Priest ! =D ToS 4 Life

FIreTorp

Antall Innlegg : 13
Join date : 11.05.2008
Bosted : Trondheim

Til Toppen Go down

Class hjelp Empty oook

Poste  SSP Lør Jun 14, 2008 9:27 am

ja jeg har en 53 hunter på wow og jeg eier hardt, men er litt kjedeli, så tror kanskje ranger er bedre i AoC, men jeg har bestemt at det blir enten Barbarian eller Ranger Smile cheers

SSP
Gjest


Til Toppen Go down

Class hjelp Empty Re: Class hjelp

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet