Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Blir kanskje med

3 posters

Go down

Blir kanskje med Empty Re: Blir kanskje med

Poste  ChillCh Fre Mai 16, 2008 6:33 am

Akieron92 skrev:Hey. har en vennegjeng på 5stykker her som slår oss sammen med noen andre jeg kjenner online som regner med er 2 andre. jeg kunne jo spurt dem om dem blir med i unreal isteden hvis det er o.k? vi er alle spillere fra world of warcraft så vi kan ganske mye om mmorpg spill:P men det jeg lurer på er. er alle racene mot hverandre ? sånn at The Aquilonians er mot både The Cimmerians og The Stygians. eller er det ingen forskjell i det og bare noen steder world pvp funker? og en annen ting. hvilken server har dere tenkt dere til så vi havner på samme?Smile hvis ikke det er planlagt kunne jeg fått en mail 17.mai i det den opner. så får jeg planlagt litt med vennene mine og sånt. takk

Ja slå dere sammen med oss : ) ..Vi kommer til å bli en guild med suksess : )
ChillCh
ChillCh
Admin

Antall Innlegg : 106
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

http://unreal.niceboards.net

Til Toppen Go down

Blir kanskje med Empty jau

Poste  Optimus Fre Mai 16, 2008 6:52 am

Hei! det blir bra hvis dere slår dere sammen med oss, og vi kommer til å bli den mest seriøse norske alliansen og vi har foreløplig kun norske medlemmer. ; ) Very Happy
Optimus
Optimus

Antall Innlegg : 31
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

Til Toppen Go down

Blir kanskje med Empty Re: Blir kanskje med

Poste  Akieron92 Fre Mai 16, 2008 9:08 am

tror vi har planer om *fury* serveren, de aller fleste syns det navnet klinget best. fint dere har bestemt dere for pvp server. for det er "MUST" for oss;)

Akieron92

Antall Innlegg : 1
Join date : 16.05.2008

Til Toppen Go down

Blir kanskje med Empty Re: Blir kanskje med

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet