Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bare Norske??

4 posters

Go down

Bare Norske?? Empty Bare Norske??

Poste  Senegar Søn Mai 18, 2008 2:43 pm

Lurer på en ting. Skal vi bare være Norske, eller skal vi fortsatt ta inn folk som snakker Engelsk?

Jeg synes vi bare burde være Norske, men det er jo ikke opp til meg å bestemme det, men hadde vært litt morro å bare vært Norske.


Min mening er hvertfall at vi bare burde være Norske.
Senegar
Senegar

Antall Innlegg : 24
Join date : 12.05.2008
Bosted : Blærum

Til Toppen Go down

Bare Norske?? Empty Re: Bare Norske??

Poste  Optimus Søn Mai 18, 2008 2:48 pm

Er litt enig, men foreløplig så er vi den eneste guilden med rein norske medlemmer, og vi er den enste guilden som har norsk OG engelsk forum så det er jo Digg. ; )
Optimus
Optimus

Antall Innlegg : 31
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

Til Toppen Go down

Bare Norske?? Empty Re: Bare Norske??

Poste  Wilhelmsen07 Man Mai 19, 2008 9:59 am

Det blir jo praktiskt med bare Norske da er det mye lettere og snakke over team speak eller andre sånne programmer. Det er litt dumt hvis du skall komme med en lang forklaring på et ord du har glemt (jeg har en venn som er skotsk og det er et helvete når du ikke husker et or eller du ikke hvet hva det heter)
Wilhelmsen07
Wilhelmsen07

Antall Innlegg : 42
Join date : 18.05.2008
Bosted : Kongsberg

Til Toppen Go down

Bare Norske?? Empty Re: Bare Norske??

Poste  ChillCh Man Mai 19, 2008 10:02 am

Senegar skrev:Lurer på en ting. Skal vi bare være Norske, eller skal vi fortsatt ta inn folk som snakker Engelsk?

Jeg synes vi bare burde være Norske, men det er jo ikke opp til meg å bestemme det, men hadde vært litt morro å bare vært Norske.


Min mening er hvertfall at vi bare burde være Norske.

Vi får se : ) ... Vi har mange norske medlemer.. vurderer å bare få inn norske medlemer. Vi har fått inn bare norske til nu. Men hvis det blir veldig mye inaktivitet må man ha en plan B .. altså å ta inn Japser som kan engelsk .. Sånne sånne som spiller hele tiden for å få opp aktiviteten : ).
ChillCh
ChillCh
Admin

Antall Innlegg : 106
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

http://unreal.niceboards.net

Til Toppen Go down

Bare Norske?? Empty Re: Bare Norske??

Poste  Wilhelmsen07 Man Mai 19, 2008 10:09 am

ChillCh skrev:

Vi får se : ) ... Vi har mange norske medlemer.. vurderer å bare få inn norske medlemer. Vi har fått inn bare norske til nu. Men hvis det blir veldig mye inaktivitet må man ha en plan B .. altså å ta inn Japser som kan engelsk .. Sånne sånne som spiller hele tiden for å få opp aktiviteten : ).


Very Happy hahahaha for en plan den eier men er sansynligvis ikke mulig.
Så plan B er og ta in engelsk snakkende hvis det blir for lite aktivitet.
Wilhelmsen07
Wilhelmsen07

Antall Innlegg : 42
Join date : 18.05.2008
Bosted : Kongsberg

Til Toppen Go down

Bare Norske?? Empty Re: Bare Norske??

Poste  ChillCh Man Mai 19, 2008 10:10 am

Wilhelmsen07 skrev:
ChillCh skrev:

Vi får se : ) ... Vi har mange norske medlemer.. vurderer å bare få inn norske medlemer. Vi har fått inn bare norske til nu. Men hvis det blir veldig mye inaktivitet må man ha en plan B .. altså å ta inn Japser som kan engelsk .. Sånne sånne som spiller hele tiden for å få opp aktiviteten : ).


Very Happy hahahaha for en plan den eier men er sansynligvis ikke mulig.
Så plan B er og ta in ikke Norske hviss det blir folite aktivitet.

Yepp : )
ChillCh
ChillCh
Admin

Antall Innlegg : 106
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

http://unreal.niceboards.net

Til Toppen Go down

Bare Norske?? Empty Re: Bare Norske??

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet