Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O

2 posters

Go down

Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O Empty Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O

Poste  Gogo Man Mai 26, 2008 7:51 am

Hei! Jeg bare lurte på om jeg skulle ta Ranger eller Concuror? Synes at begge er gode, så jeg trenger litt hjelp. Jeg er ikke vandt med det nye kampsystemet, hvis det hjelper noen av dere med å avgjøre. Jeg kan da ta begge også.... Very Happy
Gogo
Gogo

Antall Innlegg : 15
Join date : 25.05.2008
Bosted : Stavanger, Norway.

Til Toppen Go down

Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O Empty Re: Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O

Poste  Nixon Fre Mai 30, 2008 9:55 am

Gogo skrev:Jeg kan da ta begge også.... Very Happy

Jeg syntes du burde velge 1 og holde deg til den. Har jo WoW (som jeg syns suger nå) og jeg klarte aldri å holde meg til en char.. Mistake!
Velg en, og hold deg til den. Jeg tenkte ranger og guardian, men fant ut litt på YouTube og ageofconan.com - det blir Guardian. Very Happy
Nixon
Nixon

Antall Innlegg : 13
Join date : 30.05.2008
Age : 31
Bosted : Sandnes

Til Toppen Go down

Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O Empty Re: Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O

Poste  Gogo Lør Mai 31, 2008 3:28 am

Ja.. Det ble visst Ranger på meg da. Very Happy
Gogo
Gogo

Antall Innlegg : 15
Join date : 25.05.2008
Bosted : Stavanger, Norway.

Til Toppen Go down

Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O Empty Hei igjen

Poste  Nixon Lør Mai 31, 2008 6:35 am

Gratulerer! Smile
Nixon
Nixon

Antall Innlegg : 13
Join date : 30.05.2008
Age : 31
Bosted : Sandnes

Til Toppen Go down

Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O Empty Re: Hmm... Ranger eller Concuror? Eller begge? :O

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet