Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Lurer bare litt

3 posters

Go down

Lurer bare litt Empty enig

Poste  jecTTon Tir Mai 13, 2008 5:00 pm

vil si meg enig;)

norsk FTW

jecTTon

Antall Innlegg : 10
Join date : 13.05.2008
Age : 34
Bosted : Nord Trøndelag Verdal

Til Toppen Go down

Lurer bare litt Empty Re: Lurer bare litt

Poste  Ramund Tir Mai 13, 2008 5:08 pm

ChillCh (admin) skrev:
Spartep- skrev:Jeg er norsk, fant dette etter travian^^--
Jeg lurer på hvor seriøse dere er, jeg og noen kamerater på 17 lurer på dette.. Vi har Guild fra før av.. Så må bare høre Question
Hvor står det medlemer og sånt ?
Bare lurer:)

Heisann : D. Vi er veldig serriøse. Har allerede fått inn 28 medlemer. Alle fra norge. Vi har en beta tester i guilden i tillegg.

Hva med å slå dere sammen med oss?

Er det kun jeg som er beta tester her?

Men kan ihvertfall love deg det at spillet er forbannet bra, til tross en del bugs i betaen. Og nesten hver eneste dag skifter jeg mening om hvilken klasse jeg skal spille... Rolling Eyes
Har bestilt inn en ny pc slik at jeg kan spille AoC i 2560 x 1600 oppløsning, blir helt kanon grafikk da. Very Happy
Ramund
Ramund

Antall Innlegg : 31
Join date : 12.05.2008

Til Toppen Go down

Lurer bare litt Empty Re: Lurer bare litt

Poste  Althoo Tir Mai 13, 2008 10:49 pm

Er det kun jeg som er beta tester her?

Men kan ihvertfall love deg det at spillet er forbannet bra, til tross en del bugs i betaen. Og nesten hver eneste dag skifter jeg mening om hvilken klasse jeg skal spille... Rolling Eyes
Har bestilt inn en ny pc slik at jeg kan spille AoC i 2560 x 1600 oppløsning, blir helt kanon grafikk da. Very Happy

Nei, jeg er også beta tester, har vel vært det siden januar;) Betaer er jo heldigvis til for at man skal kunne finne de forskjellige bugsa, men regner med at det blir vanskelig å fjerne alle i tide, men det glir såpass bra likevel at det vil ikke være ødeleggende for spillopplevelsen;)

Har samme problem som deg også, har trøbbel med å finne en favoritt klasse... Trodde Demonologist var det, men etter å ha spilt assassin litt så liker jeg den også.... men det gjør jeg også med herald of xotli om jeg tenker meg litt om:P

Althoo

Antall Innlegg : 7
Join date : 12.05.2008

Til Toppen Go down

Lurer bare litt Empty Re: Lurer bare litt

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet