Unreal
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

+4
eirik
Ramund
ChillCh
Daflien
8 posters

Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  gjest;) Man Mai 19, 2008 9:58 am

noen som spiller dark templar eller assasin?

hvordan er gameplayet?

eg har spilt paladin på wow og syntes DT virka kult. har også spilt rogue opp til 45 på wow og tenkte litt på assasin.

DT virker ikkje som den beste tanken akkurat så eg lure på er den god som dps?

eg leste en plass at assasin eide mages, healere og rangers i pvp. noe som hadde vore konge. men hvordan er det mot en soldier?

kan DT pvp bra eller suger den som palla?

dere har sikkert ikkje alle svara nå. men greit å få vite noe.

gjest;)
Gjest


Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Daflien Man Mai 19, 2008 10:00 am

gjest;) skrev:noen som spiller dark templar eller assasin?

hvordan er gameplayet?

eg har spilt paladin på wow og syntes DT virka kult. har også spilt rogue opp til 45 på wow og tenkte litt på assasin.

DT virker ikkje som den beste tanken akkurat så eg lure på er den god som dps?

eg leste en plass at assasin eide mages, healere og rangers i pvp. noe som hadde vore konge. men hvordan er det mot en soldier?

kan DT pvp bra eller suger den som palla?

dere har sikkert ikkje alle svara nå. men greit å få vite noe.
Jeg spiller Assasin. Det er drit kult Very Happy
Du skader bra, nesten sånn som Barbarian, men ikke i samme grad. Men hvis du ikke kan combo systemet så bra og treig i å gjøre comboan, slit du med dmg og blir derfor drept slev. Men hvis du kan det.. Null stress.
Daflien
Daflien

Antall Innlegg : 33
Join date : 13.05.2008
Age : 32
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  gjest;) Man Mai 19, 2008 1:47 pm

hah er kjapp i håve eg vett du;)

ja takk til fleire svar:)

gjest;)
Gjest


Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  ChillCh Man Mai 19, 2008 3:47 pm

ChillCh
ChillCh
Admin

Antall Innlegg : 106
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

http://unreal.niceboards.net

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Ramund Man Mai 19, 2008 3:56 pm

Assassin er najs, har en lvl 21 assassin selv og digger sneak attacks. Very Happy

Tviler på at jeg skal ha en assassin som main, men får se når vi skifter server.
Ramund
Ramund

Antall Innlegg : 31
Join date : 12.05.2008

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  ChillCh Man Mai 19, 2008 3:57 pm

Ramund skrev:Assassin er najs, har en lvl 21 assassin selv og digger sneak attacks. Very Happy

Tviler på at jeg skal ha en assassin som main, men får se når vi skifter server.

Hva er best Barbarian eller Assassin ? .. for meg blir det en av dem.. : )
ChillCh
ChillCh
Admin

Antall Innlegg : 106
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

http://unreal.niceboards.net

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Daflien Man Mai 19, 2008 4:03 pm

ChillCh skrev:
Ramund skrev:Assassin er najs, har en lvl 21 assassin selv og digger sneak attacks. :D

Tviler på at jeg skal ha en assassin som main, men får se når vi skifter server.

Hva er best Barbarian eller Assassin ? .. for meg blir det en av dem.. : )
Jeg tipper Barbarian er best i damage :P Men rogue kan crite ganske bra når du er i Stealth/Hide Abillity også angriper. Men hvis du er ute etter å skade mye trur jeg det er Barbarian du burde velge.:)
Daflien
Daflien

Antall Innlegg : 33
Join date : 13.05.2008
Age : 32
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Ramund Man Mai 19, 2008 4:21 pm

ChillCh skrev:
Ramund skrev:Assassin er najs, har en lvl 21 assassin selv og digger sneak attacks. Very Happy

Tviler på at jeg skal ha en assassin som main, men får se når vi skifter server.

Hva er best Barbarian eller Assassin ? .. for meg blir det en av dem.. : )

Smak og behag i grunn, liker du å veive rundt med jævla svære sverd og økser er barb et bra valg, men de kan også dualwielde om man foretrekker det.

Liker du å vimse rundt med et par dolker som bare venter på en rygg å gnafse på, da er vel kanskje assassin noe for deg?

Begge klassene er gode, og meg og en kompis pleier å kaste rollespill-terning når vi ikke kan bestemme oss, haha. Cool
Ramund
Ramund

Antall Innlegg : 31
Join date : 12.05.2008

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  ChillCh Man Mai 19, 2008 4:24 pm

Er så usikker.. Vet ikke om Assassin blir for kjedelig i lengden.. føles som barbarian har flere muligheter osv : / ... e så usikker!

Skader Barbarian mere enn Assassin..er dem bedre i duell osv? ... hvorfor vil du ikke ha assassin som main? : )
ChillCh
ChillCh
Admin

Antall Innlegg : 106
Join date : 10.05.2008
Bosted : Hyboria

http://unreal.niceboards.net

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Ramund Man Mai 19, 2008 4:27 pm

ChillCh skrev:Er så usikker.. Vet ikke om Assassin blir for kjedelig i lengden.. føles som barbarian har flere muligheter osv : / ... e så usikker!

Skader Barbarian mere enn Assassin..er dem bedre i duell osv? ... hvorfor vil du ikke ha assassin som main? : )

Jeg heller mere mot en eller annen soldier klasse ettersom jeg liker å ha litt armor og hp i tilegg til grei skade. Wink
Og Assassin virker som den kan bli litt kjedelig i lengden ja.

En barbar med 2h våpen skader noe mer enn en assassin ja, men assassins begynner som regel kampen med sneak attack så de har en fordel der.
Ramund
Ramund

Antall Innlegg : 31
Join date : 12.05.2008

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  eirik Man Mai 19, 2008 11:35 pm

Blir Barbarian kjedelig i lengder?? er det noen dårligheter med de som jeg burde og vite om eks. kjedelig i lengder omtrent ingen skade magier svak mot mager plz tell me
eirik
eirik

Antall Innlegg : 25
Join date : 10.05.2008
Bosted : Bodø

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Wilhelmsen07 Tir Mai 20, 2008 7:59 am

Hva er best av guardian assain og barbarian ?
Wilhelmsen07
Wilhelmsen07

Antall Innlegg : 42
Join date : 18.05.2008
Bosted : Kongsberg

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Senegar Tir Mai 20, 2008 8:00 am

Wilhelmsen07 skrev:Hva er best av guardian assain og barbarian ?

Guardian er vell best som tank og assasin er best som DPS

Barbar tar litt mindre damage enn assasin, men har da litt mer liv
Senegar
Senegar

Antall Innlegg : 24
Join date : 12.05.2008
Bosted : Blærum

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Wilhelmsen07 Tir Mai 20, 2008 8:08 am

DPS ??? hve betyr det
Wilhelmsen07
Wilhelmsen07

Antall Innlegg : 42
Join date : 18.05.2008
Bosted : Kongsberg

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Senegar Tir Mai 20, 2008 8:15 am

Wilhelmsen07 skrev:DPS ??? hve betyr det

Damage per second. Altså att man tar mye damage.
Senegar
Senegar

Antall Innlegg : 24
Join date : 12.05.2008
Bosted : Blærum

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  gjeste;) Ons Mai 21, 2008 3:31 pm

viss du har noe erfaring med dark templar sei ifråRazz

gjeste;)
Gjest


Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Wilhelmsen07 Tor Mai 22, 2008 7:19 am

Assain og guarian er på en måte like gode så jeg går for Guardian
Wilhelmsen07
Wilhelmsen07

Antall Innlegg : 42
Join date : 18.05.2008
Bosted : Kongsberg

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Nikko Tor Mai 22, 2008 11:07 am

Ja, assassin kan jo bare bruke daggers og crossbow =/ kan vel maby bli ørlitt kjedelig i lengdet, mens barbarian kan bruke mange våpen så =/
Nikko
Nikko

Antall Innlegg : 5
Join date : 12.05.2008
Age : 33
Bosted : Blærum

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Tor-Henning Anda Fre Mai 23, 2008 9:29 am

calling 1-800-offtopic xD

Tor-Henning Anda

Antall Innlegg : 4
Join date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

Noen som spiller Dark Templar eller Assasin? Empty Re: Noen som spiller Dark Templar eller Assasin?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet